Zachwycaj albo znikaj – Hyken Shep
Siedem nawyków obsługi klienta, które pomogą każdemu zbudować pewność siebie
Zachwycanie klientów, imponowanie ludziom, z którymi pracujesz, i przyćmiewanie konkurencji nie jest wcale poza zasięgiem. Zachwycanie to nawyk, który każdy może opanować – zarówno w biznesie, jak i w życiu osobistym – a Shep Hyken zna sztuczki, jak uczynić go swoim nawykiem. W książce Zachwycaj albo znikaj odkryjesz sekrety Shepa, aby wyjść poza zwyczajność i stać się Zachwycającym.
Zachwycaj albo znikaj to świetna lektura dla pracowników, menedżerów, kadry kierowniczej, a nawet osób, które po prostu chcą poprawić swoje relacje”.
– JEREMY WATKIN, dyrektor ds. jakości w First Call Resolution
„To nie jest kolejna książka biznesowa z modnymi hasłami i frazesami! Shep Hyken jest uznanym na całym świecie autorytetem w tej dziedzinie. Wykorzystuje mnóstwo ciekawych historii, aby przedstawić krytyczne punkty dotyczące konsekwentnego zapewniania najlepszych doświadczeń klientów! Nie przegap tego”.
– DON HUTSON, „New York Times”, autor bestsellerów, mówca Hall of Fame i dyrektor generalny U.S. Learning
„Siedem nawyków Zachwycania to obowiązkowe elementy dla każdej firmy – lub każdego pracownika – która chce odnieść sukces i prosperować w dzisiejszej gospodarce skoncentrowanej na doświadczeniu”.
– DENNIS SNOW, profesjonalny mówca i autor bestsellera Lekcje od myszy
Dane książki:
Tytuł: Zachwycaj albo znikaj
Podtytuł: Siedem nawyków obsługi klienta, które pomogą każdemu zbudować pewność siebie
Autor: Hyken Shep
ISBN: 9788366748477
EAN: 9788366748477
Oprawa: oprawa: broszurowa
Wydawca: Logos Oficyna Wydawnicza
Format: 206×148 mm
Liczba stron: 220
Rok wydania: 2024