Ze świata

USA: Materiał popularnej szkoły nauczania domowego, promuje wśród dzieci styl życia LGBT

Podczas gdy działacze LGBT zalewają amerykańskie społeczeństwo swoim erotyzmem, działacze chrześcijańscy ostrzegają rodziców, którzy uczą swoje dzieci w domu, by byli świadomi, że treści LGBT znalazły już drogę do popularnych, internetowych filmów edukacyjnych.

Serwis LifeSiteNews informuje, że niektóre darmowe zasoby edukacyjne Khan Academy zawierają politycznie poprawne podejście do homoseksualności.

*** Zapisz się, aby otrzymywać najnowsze wiadomości na swój adres e-mail. ***

Jako przykład, serwis podaje następujący problem językowy, znaleziony w przygotowanej przez Khan Academy lekcji języka angielskiego:

Temat lekcji to: „Liczba mnoga rzeczowników nieregularnych: wymiana 'f’ na 'ves'”. Zadaniem niczego nie podejrzewającego ucznia jest „wybrać poprawną formę rzeczownika w liczbie mnogiej, uzupełniając nią następujące zdanie”:

'W każdą sobotę, Brittany i Sofia chodziły na obiad ze swoimi _____________’.

„Poprawna” odpowiedź Khan Academy ujawnia ukryte w „problemie” językowym pojęcie homoseksualności.

Uczeń ma do wyboru tylko dwie możliwości: „wifes” lub „wives” (obydwa słowa znaczą „żony”; różnica tkwi w ortografii – przyp. tłum.).

„Mama aktywistka” (Activist Mommy), Elizabeth Johnston, na swoim popularnym blogu przypomniała czytelnikom, że choć Khan Academy powstała w celu zapewnienia wszystkim dzieciom darmowej edukacji na światowym poziomie, „nie trwało długo, aż [do programu] wkradła się lewicowość. Szkoła o charakterze non-profit przyjęła 3,5 miliona dolarów od sponsorów takich jak Bill Gates i Google, i już sam ten fakt wiele mówi o jej profilu”.

„Niektórzy mogą powiedzieć, że rodzice mogliby po prostu pominąć to zadanie w pracy ze swoim edukowanym w domu dzieckiem, jednak jedynym powodem, dlaczego to zadanie w ogóle się tam znajduje, jest fakt, że schowaliśmy głowy w piasek i już o wiele za długo pomijaliśmy te śmieci” – napisała Johnston w poniedziałek na swoim internetowym blogu. „Jeśli myślicie, że chodzi tylko o to jedno zadanie, pomyślcie jeszcze raz. Nie ma wątpliwości, że niedługo szkoła zaproponuje kolejne materiały w tym stylu, a inne placówki prawdopodobnie pójdą w jej ślady”.

„Celem działań LGBTQ jest wymuszenie uznania małżeństwa jednopłciowego i transpłciowości w podstawowym programie naszego systemu edukacji publicznej” – powiedział w wywiadzie dla LifeSiteNews Arthur Schaper z California Mass Resistance.

Na stronie serwisu zauważono, że poza początkowym grantem Fundacji Gates’a, szkoła internetowa otrzymała ponad 17 milionów dolarów dofinansowania. Serwis przypomniał założycielowi szkoły, Salman’owi Khan, że z sukcesem wiąże się odpowiedzialność. A wraz z pieniędzmi inwestorów korporacyjnych i prywatnych pojawia się oczekiwanie, że ich odbiorca będzie działać zgodnie z określonymi trendami.

„To jeszcze jeden dowód na to, że w dążeniach środowiska homoseksualnego nigdy nie chodziło o zapewnienie równości dla wszystkich” – powiedział Schaper w wywiadzie dla serwisu. „Chodzi w nich o narzucenie niszczących trendów naszej kulturze i naszemu społeczeństwu, i o zdecydowane podważanie wartości Judeo-chrześcijańskich oraz jedności Stanów Zjednoczonych. To działania przeciwko rodzinie, przeciwko życiu i przeciwko biologii”.

„Długoterminowym celem indoktrynacji dzieci jest znormalizowanie tych niszczących zachowań, by te dzieci jako dorośli nie tylko akceptowały homoseksualność i transpłciowość jako zwykłą część życia, ale walczyły o zapewnienie im ochrony” – wyjaśnił.

Jednak Schaper uważa, że to podejście ostatecznie się zemści.

„Moim zdaniem, to podstawowe podejście akademickie do narzucania dzieciom poglądów LGBTQ przyniesie odwrotny skutek” – zauważył. „Młodsze pokolenie – pokolenie Z, urodzone w 1998 roku lub później – sprzeciwia się sztywnej sekularyzacji. Sprowadzanie całej ideologii LGBTQ do zestawu suchych zadań domowych tylko pozbawi ten ruch zasadności”.

Steve Warren

źródło: CBN News

pokaż więcej

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button