Hallmark ulega LGBTQ, zapowiada gejowskie treści
Po skargach na fakt, że w żadnym z czterdziestu nadchodzących, wakacyjnych filmów Hallmark’a nie pojawia się pierwszoplanowa postać LGBTQ, rzecznik Hallmark Channel powiedział w programie ABC „Good Morning America” z 16 lipca, że to się wkrótce zmieni.
Przedstawiciel kanału zapowiedział, że Hallmark niedługo wyda oświadczenie w sprawie „projektów zawierających wątki, postaci i aktorów LGBTQ”.
„Różnorodność i włączenie to dla nas najwyższy priorytet” – głosi sieć telewizyjna. „Jesteśmy oddani tworzeniu doświadczenia Hallmark, do którego wszyscy czują się zaproszeni”.
W grudniu zeszłego roku CBN News donosiło, że po sponiewieraniu na mediach społecznościowych przez kilku ostrych krytykantów, Hallmark Channel przeprosił i obiecał przywrócić na swojej platformie serię poprzednio usuniętych reklam ślubnych przyjaznych LGBTQ.
Firma macierzysta Hallmark, Crown Media, zobowiązała się do współpracy z grupą orędowniczą LGBTQ o nazwie GLAAD, „by lepiej reprezentować społeczność LGBTQ w swoim portfelu marek”.
„Crown Media zadręcza się tą decyzją [o usunięciu reklam], widząc krzywdę, jaką nieumyślnie wyrządziła. Mówiąc wprost, uważamy, że to była zła decyzja” – powiedział wówczas w oświadczeniu dyrektor naczelny Hallmark Cards, Mike Perry. „Jest nam bardzo przykro z powodu krzywdy i rozczarowania, jakie to spowodowało”.
„Na całym obszarze naszej marki nadal będziemy szukać sposobów na większe włączanie i świętowanie naszych różnic” – dodał.
Pierwotnie, liderzy Hallmark postanowili usunąć reklamy Zola, gdy konserwatywna organizacja aktywistyczna One Million Moms – reprezentująca znaczną część docelowej grupy demograficznej sieci – napisała petycję, w której z powodu „promowania homoseksualizmu” otwarcie potępiła reklamy jako niewłaściwe dla kanału przyjaznego rodzinie.
Ewangelista Franklin Graham, prezydent i dyrektor naczelny organizacji dobroczynnej Samaritan’s Purse oraz syn zmarłego ewangelisty Billy’ego Grahama, obiecał na mediach społecznościowych, że „zmieni kanał”, jeśli będzie oglądać Hallmark „i pojawi się reklama z całującymi się gejami”.
„My – i miliony innych – cieszyliśmy się z ich zdrowych treści, tak bardzo różniących się od tych, jakie dzisiaj pojawiają się w telewizji” – napisał. „Ale ideologia LGBTQ tyranizuje wszystkich, łącznie z Hallmark Channel”.
Autor: zespół CBN News
Źródło: CBN News