Ze świata

USA: marka odzieżowa pro-life odpowiedzią na naszyjnik upamiętniający aborcję

Carla D'Addesi
Carla D’Addesi (środkowa z prawej) i jej trzy córki pozują w ubraniach COL 1972. | Dzięki uprzejmości Carla D’Addesi

Projektantka mody Carla D’Addesi podjęła się misji obrony nienarodzonych, tworząc markę odzieżową Culture of Life 1972 (COL 1972) jako „ruch, który chroni i ceni ludzkie życie”.

W niedawnej rozmowie z Abby Johnson, prowadzącą audycję internetową „Politely Rude”, D’Addesi powiedziała, że jej projekt „zrodził się z potrzeby”, gdy ona i jej córki odkryły, że grono popularnych marek odzieżowych wspiera organizacje proaborcyjne – fakt, który je przeraził.

„Odkryłyśmy, że jest ponad 70 marek, które przekazują zyski kulturze śmierci” – powiedziała D’Addesi. Dodała, że COL 1972 to mocna alternatywa, która ma na celu wspieranie chrześcijańskich organizacji i działań.

W audycji „Politely Rude With Abby Johnson” projektantka mówi o swojej nowej marce i popularnym naszyjniku z linii 1972.

D’Addesi wyjaśnia, że marka COL 1972 – obejmująca gamę produktów, od ubrań do biżuterii – to „jedyna marka odzieżowa z zarejestrowanym znakiem towarowym, która wspiera kulturę życia”.

„Jesteśmy marką odzieżową z wielką służbą” – twierdzi D’Addesi.

Jednym z jej produktów jest naszyjnik „1972”. Z pozoru ten rok może się wydawać nieznaczący lub tajemniczy, jednak wybrano go celowo jako ostatni rok, po którym amerykański Sąd Najwyższy zalegalizował aborcję w całych Stanach Zjednoczonych.

D’Addesi wyjaśniła, że jej inspirowana tamtą datą biżuteria jest bezpośrednią reakcją na naszyjnik „1973”, jawnie noszony w ostatnich latach przez niektóre znane osoby dla upamiętnienia kontrowersyjnej decyzji aborcyjnej w sprawie „Roe kontra Wade”.

„Wieszają sobie na szyi ten nagrobek 60 milionów dzieci, które nigdy nie miały prawa do życia” – powiedziała projektantka w rozmowie z Johnson, tłumacząc, dlaczego zainicjowała alternatywę „1972”. „Chcemy powiedzieć, że posługujemy się tym rokiem (…) by świętować ostatni rok, w którym cieszyliśmy się kulturą życia w Stanach Zjednoczonych Ameryki”.

D’Addesi przyznała, że jej pragnieniem jest uczczenie ponad 60 milionów nienarodzonych dzieci, które zmarły w wyniku aborcji.

Projektantka wspomniała też o znaczeniu postawy chrześcijan, stających w obronie nienarodzonych, i zwróciła się do tych, którzy wstrzymują się od aktywnego, głośnego wypowiadania na rzecz życia.

„musimy zacząć od łona”

„Jeśli twierdzimy, że jesteśmy kulturą, która naprawdę troszczy się o życie, musimy zacząć od łona” – powiedziała. „Kropka. Koniec historii”.

Więcej informacji o marce odzieżowej D’Addesi na stronie internetowej COL 1972, a inne rozmowy na podobne tematy w serii audycji „Politely Rude With Abby Johnson”.

Autor: Billy Hallowell

Źródło: The Christian Post

pokaż więcej

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button