Wieści wydawnicze

Kto zabrał mój ser?

Kto zabrał mój ser?Świecka pozycja ale zasługująca na uwagę, szczególnie dla ludzi biznesu. „Kto zabrał mój ser?” to prosta, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: The New York Times, Wall Street Journal, USA Today.

Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu:

jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi.” Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości.

„Kto zabrał mój ser?” S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma TIME Walter Kirn nazwał ją „literacką podwaliną Nowej Ekonomii”. Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time – Warner, US Army, Xerox i wiele innych.

Autor: Spencer Johnson
Wydawca: Studio EMKA

Więcej:

pokaż więcej

Podobne wiadomości

1 komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button