Ze świata

CBS, Hallmark i CMT odrzucają reklamę pro-life jako „kontrowersyjną”

Ultrasonograf
Zdjęcie: CBN News

Kilka znanych stacji telewizyjnych odmawia emisji reklamy pro-life, która podkreśla wartość życia w łonie, uznając jej treść za „kontrowersyjną”.

Odrzucenie reklamy pro-life

Daily Wire informuje, że CBS, CMT i Hallmark Channel nie będą pokazywać 30-sekundowego spotu reklamowego przygotowanego przez Susan B. Anthony (SBA) List, po raz pierwszy zaprezentowanego pod koniec maja.

Reklama jest częścią kampanii SBA wycenionej na 2 miliardy dolarów, „podkreślającej człowieczeństwo dzieci nienarodzonych, podczas gdy Sąd Najwyższy przygotowuje się do wysłuchania przełomowej sprawy aborcyjnej”.

W e-mailu do Susan B. Anthony List, CBS wyjaśniło, że „reklamy skupione na sprawie, zamierzone w celu przedstawienia poglądów lub wywarcia wpływu na legislację w kwestiach, które są kontrowersyjne w oparciu o konsensus ogółu społeczeństwa, są niemożliwe do zaakceptowania”.

Przedstawiciel CMT, stacji telewizyjnej założonej pierwotnie jako Country Music Television, zaproponował podobną odpowiedź, zaznaczając, że stacja nie może zaakceptować emisji reklamy tak kontrowersyjnej.

„Choć akceptujemy reklamy polityczne i dotyczące danego problemu na zasadzie przypadek po przypadku, reklamy skupione na sprawie, zamierzone w celu przedstawienia poglądów lub wywarcia wpływu na legislację w kwestiach, które są kontrowersyjne w oparciu o konsensus ogółu społeczeństwa, są niemożliwe do zaakceptowania” – przekazał w e-mailu przedstawiciel CMT.

„Prawo do ŻYCIA NIE jest kontrowersyjne!”

Crown Media, właściciel Hallmark, poinformował SBA List, że nie może poprzeć ich reklamy, ponieważ miałoby to wpływ na rozrywkowe doświadczenie, jakie Hallmark chce zapewniać swoim widzom.

Kampania reklamowa pojawia się po ogłoszeniu, że Sąd Najwyższy zamierza wysłuchać apelacji stanu Mississippi, dotyczącej zabezpieczenia zakazu aborcji po 15 tygodniu ciąży.

SBA List twierdzi, że reklama finansowana z funduszu edukacyjnego organizacji, „nie kieruje do Kongresu żadnych wezwań do działania, ani nie atakuje żadnego kandydata lub polityka”.

Organizacja pro-life dodaje: „[Reklama] jedynie wychwala współczesne cuda technologii medycyny i opieki zdrowotnej, które w ciągu ostatnich 50 lat zwiększyły możliwości dla każdego pokolenia z wyjątkiem nienarodzonych, ponieważ Stany Zjednoczone pozwalają na aborcję na żądanie aż do narodzin”.

W reakcji na odrzucenie reklamy przez stacje telewizyjne, we wtorek 2 czerwca Susan B. Anthony List napisało na Twitterze:

„Korporacje WIELKICH MEDIÓW, jak @CBS & @hallmarkchannel ZAKAZAŁY emisji naszej reklamy telewizyjnej pro-life, twierdząc, że jest zbyt 'kontrowersyjna’. Prawo do ŻYCIA NIE jest kontrowersyjne!”.

Autor: Andrea Morris
Źródło: CBN News

Podobne: Amazon usuwa film pro-life mimo większości pięciogwiazdkowych opinii

pokaż więcej

Podobne wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button